20 de octubre de 2015
1 min read

Primera reunió amb la Federació Empresarial d’Hostaleria de València

sandra gomez policia La regidora delegada de Protecció Ciutadana, Sandra Gómez, s’ha reunit hui amb la Federació Empresarial d’Hostaleria de València per a cercar solucions que reduïsquen els problemes de soroll que generen les activitats derivades de l’oci nocturn en la ciutat.

“Un dels projectes que anem a traure conjuntament és el dels mediadors socials pel qual els amos dels propis locals d’oci podran posar persones en les portes dels seus establiments per a controlar el soroll que es produeix en les portes” ha afirmat Sandra Gómez.

Els mediadors socials comptaran amb el suport de l’Ajuntament de València i la formació de la Policia Local. Portaran un jupetí distintiu i la seua funció, segons han explicat els representants de la Federació Empresarial d’Hostaleria de València, serà la d’intervenir amb clients i veïns per a mitigar les molèsties que ocasionen els sorolls en les portes de pubs i discoteques de València.

Previous Story

Calabuig apuesta por superar la estacionalidad y mejorar el entorno litoral

Next Story

La evaluación psiquiátrica de Rosario Porto concluye que es “penalmente imputable”

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop