10 de mayo de 2016
1 min read

L’Ajuntament es reuneix amb els representants dels treballadors de la residència Lledó

160510 reunión residencia Lledó (1)El regidor de Benestar Social, José Luis López; i la regidora d’Igualtat, Ali Brancal, s’han reunit aquest matí amb els representants dels treballadors de la residència de la tercera edat Lledó, el comitè d’empresa i la junta de personal de Conselleria.

En aquesta reunió, els representants de la residència han traslladat als regidors la seua preocupació sobre la possible remodelació del centre. La junta de personal i el comitè d’empresa es mostren contraris a aquesta remodelació posat que comportaria el tancament temporal de la residència mentre s’estigueren realitzant les obres, havent de traslladar als 45 residents a altres centres especialitzats.

Cal destacar que el projecte de remodelació va partir de l’anterior govern autonòmic l’any 2011 i que els anteriors dirigents de la Generalitat van deixar sense escometre. A més, al·leguen que l’any passat ja es van gastar 60.000 euros en certes reformes i entenen que la residència pot seguir prestant els seus serveis.

Des de l’Ajuntament, els seus representants s’han compromès a traslladar a la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives les reivindicacions d’aquest col·lectiu i sol·licitar a la mateixa que contemple totes les solucions possibles i trie la que menys perjudici supose per als residents i treballadors del centre i que l’elecció siga consensuada amb els afectats.
Des de l’Ajuntament de Castelló som conscients de la importància que té l’atenció a la dependència i als nostres majors i, de fet, entenem que existeix una notòria necessitat de més places públiques en la ciutat.

Previous Story

Soler: ‘La adaptación del sector azulejero a los nuevos retos de mercado desempeñará un papel clave en la transformación del modelo productivo valenciano’

Next Story

Concentración  en Alicante a favor de las concertadas

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop