18 de agosto de 2017
1 min read

‘Calígula’ arriba a Sagunt a Escena amb direcció de Mario Gas

El Péndulo | Redacció.– El Teatre Romà de Sagunt acollirà aquest divendres 18 i el dissabte 19 d’agost dues representacions de ‘Calígula’, sota la direcció de Mario Gas, en el marc del festival Sagunt a Escena. El muntatge, una coproducció del Festival de Mèrida i el Grec 2017, aborda temes com l’absurd existencial, el sofriment i les lògiques del poder. Està protagonitzat per Pablo Derqui, qui ja havia treballat amb Mario Gas a l’obra ‘La mort d’un viatjant’, d’Arthur Miller. Cartel del espectáculo.

‘Calígula’ és una de les grans peces dramàtiques d’Albert Camus, basada en l’emperador romà descrit per Suetonio. El protagonista de l’obra, interpretat per Derqui, sotmet els seus súbdits en una aterridora sèrie de mostres de l’absurd, commocionat després de la mort de la seua germana i amant Drusila.

Acompanyen a Dergui en el repartiment Borja Espinosa, Mónica López, Bernat Quintana, Xavi Ripoll, Pep Ferrer, Pep Molina, Anabel Moreno i Ricardo Moya. La traducció de l’obra de Camus és de Borja Sitjà, l’escenografia, de Paco Azorín i la il·luminació, de Quico Gutiérrez.

El Teatre Romà i altres ubicacions de Sagunt seguiran albergant els espectacles de teatre, música, dansa i circ del festival Sagunt a Escena fins el pròxim 8 de setembre.

Previous Story

‘Calígula’ llega a Sagunt a Escena con dirección de Mario Gas

Next Story

Los terroristas abatidos en Cambrils tienen relación con la explosión en Alcanar

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen

Una tractorada colapsa el centro de València en defensa del campo Cerca de un centenar de tractores han entrado por la avenida de Cataluña y han provocado importantes problemas de tráfico en
Go toTop