Interagrupació Falles de València comunicado sobre la Generalitat de Catalunya
Interagrupació Falles de València comunicado sobre la Generalitat de Catalunya “¡Ya està be! Senyors polítics, persones de la Generalitat de Catalunya, senzill i únicament: ¡Basta ya!, deixen de fer mal, de provocar