31 de diciembre de 2015
1 min read

El Vila-real derrota el València i Gary Neville segueix sense guanyar (1-0)

imagen59612gEl Vila-real tanca l’any ocupant la quarta posició després de derrotar elValència per 1-0 al Madrigal. Un gol de Bruno Soriano de falta als 64 minuts ha decidit un partit que deixa el València perdut al mig de la classificació.

Gary Neville de fet, porta 2 punts de 9 com a tècnic valencianista, i malgrat la millor del joc a la segona part, segueix sense aconseguir la victòria. El Vila-real ha dominat el primer temps amb una bona actuació de Denis Suárez, el jugador que vol fitxar el Barça aquest gener. “La idea és que Denis no marxi” ha dit Fernando Roig, el President del club groc. Robert Fernàndez, secretari tècnic blaugrana, ha presenciat el partit en directe.

A la segona part, el València ha aconseguit controlar la possessió, però just quan millor jugava, Bruno Soriano ha fet el gol del triomf local.

Previous Story

Detenido un hombre como presunto autor del apuñalamiento a una mujer en La Punta

Next Story

El Valencia CF cierra el 2015 con una derrota en El Madrigal (1-0)

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop