28 de junio de 2017
1 min read

Espectacle total de swing amb Gunhild Carling i Le Dancing Pepa al Festival de Jazz del Palau de la Música

El Péndulo | Redacció.- Nascuda a Suècia, multiinstrumentista, cantant i ballarina, Gunhild Carling arriba demà dijous (22:00 hores) al Palau de la Música de València, per participar en el XXI Festival de Jazz, en la seua única actuació a Espanya i amb el seu estil vintage, carisma i swing gran energia vital.Gunhild Carling.

Estarà acompanyada per Le Dancing Pepa Swing Band, agrupació d’origen valencià, formada per una selecció d’All Stars de la nova generació de músics de jazz del territori nacional com són el trombó Vicent Pérez, el saxo Joan Saldaña, el trompeta Fede Crespo, el pianista i veu Eduard Marquina, el contrabaix Jaume Guerra i el bateria José Reillo. D’esta manera el públic podrà gaudir d’un Swing que trasllada als oients als millors clubs dels trenta i quaranta.

Carling és una consumada virtuosa capaç de tocar tres trompetes a la vegada, prové d’una família de tradició circense i té molts premis i reconeixements com ara el Louis Armstrong-scholarship, el Kobe Jazz Street Award o el Anita O’Day-priset, entre altres. Ha participat en programes de la televisió sueca com Dansbandskamper o Let´s Dance 2014, que li han fet una figura mediàtica.

 

Previous Story

Espectáculo total de swing con Gunhild Carling y Le Dancing Pepa al Festival de Jazz del Palacio de la Música

Next Story

Presentación del dispositivo de verano para proteger el bosque de la Devesa y evitar incendios

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop