23 de enero de 2018
1 min read

Giner invita per carta a Tejerina que conega el caos provocat per l’anell ciclista de València

  • El portaveu de Cs explica a la Ministra de Medi Ambient que els nous quilòmetres del carril bici vulneren el Pla Especial de Protecció Eixamplament- Sud Gran Via

Giner-'Las discrepancias entre Ribó y Costa perjudican al comercio valenciano'. (Fernando Giner).València, El portaveu de Ciutadans (Cs) en l’Ajuntament de València Fernando Giner ha enviat una carta a la Ministra d’Agricultura i Pesca, Alimentació i Medi Ambient, Isabel García Tejerina, per a agrair-li el premi atorgat pel seu Ministeri a l’anell ciclista de València i invitar-la que conega in situ, el caos provocat per esta infraestructura urbana, en concret els carrers de Colom i Guillem de Castro.

Giner ha explicat a Tejerina que els nous quilòmetres de vial ciclista en l’Avinguda Regne de València han sigut projectats vulnerant els procediments del Pla Especial de Protecció Ensanche-Sur Gran Via, una situació de què el grup municipal Cs ha advertit recentment.

L’esmentat carril bici es troba en fase de licitació i va ser aprovat en els pressupostos participatius. El portaveu de Ciutadans Fernando Giner ha detallat: “es un espai públic protegit pel Pla Especial de Protecció de l’Eixamplament Russafa Sur-Gran Via i esta circumstància ha sigut obviada en cada un dels documents de l’expedient, des del mateix projecte de carril bici, fins en els informes de Mobilitat Sostenible”.

Previous Story

La guanyadora del Premi Iturbi, Fatima Dzusova, oferirà un concert al Palau de Les Arts

Next Story

Las mujeres víctimas de violencia de género podrán hacer uso de las piscinas municipales para su recuperación

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop