26 de enero de 2016
1 min read

La campanya gràfica per a difondre les Falles d’enguany distribuïx els quatre cartell per la ciutat de València

Valencia Noticias | Redacción.- El regidor de Cultura Festiva, Pere Fuset, ha explicat que “en esta segona fase de la campanya de difusió s’han col·locat per tota la ciutat els quatre cartells que expliquen i promocionen les Falles. La intenció és implicar la ciutadania i posicionar les Falles com el gran esdeveniment anual de la ciutat”.La dulzaina, la llama, la fallera y el ninot, protagonizan la campaña gráfica de este año.

La dolçaina, la flama, la fallera i el ninot que protagonitzen la campanya gràfica d’enguany per a promocionar la festa gran de la ciutat ja es troben per tots els carrers de València. Cada versió dels cartells s’ha col·locat en 80 punts diferents, amb un total de 320 cartells de Falles per tot València. A més, hi ha huit columnes i 20 mupis seniors amb les diferents imatges.

Fuset ha destacat que és la primera vegada que es fa una campanya d’estes característiques per a promocionar la festa de les Falles: “Hem professionalitzat el concurs de cartells i ara professionalitzem la difusió dels cartells, a diferència del que passava abans, quan el cartell es guardava en un calaix. Sabem que esta campanya repercutirà molt positivament en la difusió de la festa”, ha assegurat el regidor.

Esta segona fase de difusió de la campanya gràfica ha començat hui i acabarà el pròxim 1 de març, i arriba després que durant la primera fase un teaser preguntara obertament a la ciutadania ‘Amb quin material construïm les il·lusions?’. Des de l’1 de març fins el dia 20 d’eixe mes es desenvoluparà una tercera fase de la campanya.

Fuset ha explicat que enguany s’ha volgut reinventar el cartell de Falles tradicional per a convertir-lo en una campanya i posar-lo en valor. “Es tracta de donar-li una dimensió adequada al segle XXI, on el màrqueting s’ha convertit en un element fonamental per a fer arribar el missatge”.

L’autor de la campanya gràfica, Ibán Ramón, és un dissenyador de prestigi. De fet, va ser el gran protagonista en la sisena edició del lliurament de premis de l’Associació de Dissenyadors de la Comunitat Valenciana el mes de novembre passat.

Previous Story

AUGC celebra la detención del presunto autor de la muerte de Lucía Garrido

Next Story

Sigue la investigación de una presunta red de pago de comisiones a cambio de contratos públicos por parte del PP

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen

El Grupo Municipal VOX en Jávea denuncia públicamente el cese arbitrario del concejal de VOX por parte de la alcaldesa El Grupo Municipal VOX en Jávea denuncia públicamente el cese arbitrario y
Go toTop

Don't Miss