14 de diciembre de 2015
2 mins read

L’Ajuntament aposta per recuperar la clientela jove als Mercats Municipals

Valencia Noticias | Redacción.- L’Ajuntament de València ha impulsat dos campanyes publicitàries per a fomentar l’activitat comercial amb motiu de les festes de Nadal. Una d’estes, destinada a la promoció dels xicotets comerços, premiarà els clients que amb les seues autofotos aconseguisquen major nombre de “m’agrada” en la pàgina de facebook de la Regidoria de Comerç i Abastiment. Les persones guanyadores seran convidats per a presenciar la Cavalcada de Reis des de les graderies de l’Ajuntament. D’altra banda, per a impulsar els mercats municipals, i amb el focus d’atenció en la gent jove, des de hui es difon, a través d’un audiovisual i cartells exposats en el mobiliari urbà, el valor “de recuperar el sabor tradicional i les experiències de barri”.

 El regidor delegat de Comerç, Carlos Galiana, ha presentat hui estes iniciatives de promoció comercial “que fugen de les tradicionals campanyes de Nadal que regalen cistelles amb productes i incidixen més en el premi emotiu, més d’acord també amb estes festes”. A més, ha explicat, “la intenció de l’Ajuntament era captar l’atenció de jóvens, d’edats compreses entre 20 a 35 anys, i per a açò les empreses que han dissenyat les diferents campanyes han utilitzat les eines que ells manegen com són les xarxes socials i les noves tecnologies”.El concejal delegado de Comercio, Carlos Galiana, presentó hoy las iniciativas de promoción comercial.

Concretament, en la campanya de promoció destinada a impulsar l’activitat en els xicotets comerços, bars, restaurants i mercats extraordinaris i de Nadal, l’Ajuntament “busca la millor postal” i premiarà cinc dels clients dels citats establiments que després de fer-se “una autofoto (selfie) divertida amb ambientació nadalenca, amics i comerciants, es registren en el facebook de la Regidoria de Comerç i Abastiment, i sol·liciten vots a través del hashtag #PostalNadalVLC.

Cadascuna de les cinc persones guanyadores obtindrà cinc entrades per a vore amb els seus familiars la Cavalcada dels Reis Mags des de les graderies que instal·la l’Ajuntament en la porta principal de la Casa Consistorial, així com un paquet amb totes les coses necessàries per a esta celebració com són ara guants, bufanda i capell. Esta campanya l’ha creada Gesho Consulting.

D’altra banda, el regidor Galiana vol llançar un missatge a la ciutadania: “Que redescobrisca i recupere els sabors i la qualitat dels mercats municipals”. Així, s’ha elaborat un anunci digital que es difondrà en els mitjans i xarxes socials “per a parlar de la proximitat, els sabors, les olors d’estos recintes de tota la vida”. L’anunci explica una història que transcorre paral·lelament en la cuina de dos llars diferenciades en el temps, un el passat i un altre en el present, i en este últim es vol recuperar el sabor d’antany”. Esta part de la campanya l’ha realitzada l’agència Publips.

Com a suport d’este audiovisual, l’Ajuntament ha instal·lat en els expositors del mobiliari urbà (MUPIS) huit models de cartells, que “rescaten els avantpassats dels qui estan hui en els llocs de venda dels mercats municipals, que són els veïns i veïnes de tota la vida, del barri, i faciliten que només el fet d’entrar en estos recintes siga ja una experiència en si mateixa”. Una creació de Socarrat Studio

Deja una respuesta

Your email address will not be published.

Previous Story

El Ayuntamiento apuesta por recuperar a la clientela joven en los Mercados Municipales

Next Story

Comienza la instalación de 465 nuevas papeleras por toda la ciudad

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop