13 de septiembre de 2017
1 min read

Marató BP Castelló lliura els xecs solidaris a les ONG’s participants en l’última edició

Entrega Recaptació Marató a ONGs 07Els diners recaptats provenen de la solidaritat dels corredors de la Marató i el 10K que van decidir donar el seu xip, amb un valor de 5€
El regidor d’Esports, Enric Porcar, ha assistit, al costat del vicepresident del CA Running Castelló, Juanma Medina, i al responsable d’ONG’s de la Marató, Pere Marí, al lliurament dels xecs a les ONG’s participants en la VII Marató BP Castelló i en el 10K Ciutat de Castelló. Així, les ONG’s Idem, Manos Unidas i Asperger han rebut els xecs per valor de 2.300 € cadascun que provenen de la solidaritat dels corredors d’ambdues proves, ja que molts d’ells van decidir lliurar, en finalitzar la prova, el xip de la carrera a les ONG’s contribuint així amb 5€ per a causes benèfiques.
Cal recordar que aquestes organitzacions van col·laborar amb la VII Marató ajudant a dirigir el tràfic durant la prova i també van estar presents en el ExpoMarató de la Pèrgola realitzant una recollida de material i útils que Manos Unidas ha fet arribar a Bolívia, concretament al municipi de Padcaya (Tarija), dins del Projecte de Desenvolupament Productiu i Organitzatiu de Comunitats Agricultores. L’objectiu d’aquesta iniciativa va ser la d’ajudar al fet que les famílies agricultores exercisquen els seus drets socials i econòmics així com ensenyar-los tècniques sostenibles que milloren l’ús del sòl, aigua i s’adapten al canvi climàtic, millorar les seues infraestructures i augmentar la diversitat de cultius per a assegurar la seua alimentació i excedents per a la venda.
La Marató BP Castelló torna a mostrar el seu costat més solidari a través del compromís amb els més necessitats, un dels valors més destacats de la carrera popular més important del calendari provincial.

Previous Story

La Filmoteca inicia temporada en el Teatre Arniches de Alicante con ‘La llegada’ de Denis Villeneuve

Next Story

Marató BP Castelló entrega los cheques solidarios a las ONG’s participantes en la última edición

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop