23 de febrero de 2017
1 min read

Mobilitat Sostenible activarà hui totes les places de motos en la calçada del carrer Colón i el divendres les de l’entorn de l’Estació del Nord

València Notícies | Redacció.- Després que el passat dia 10 de febrer s’inauguraran les noves places de moto al primer tram del carrer Colón, alliberant les voreres compreses entre Porta de la Mar i el carrer Isabel la Catòlica de la circulació il·legal i l’estacionament de motocicletes, la regidoria de Mobilitat Sostenible posarà en marxa hui la resta de places del carrer Colom.Con esta operación se liberarán definitivamente del tráfico y aparcamiento de motos unas aceras por las que a diario circulan decenas de miles de personas.

L’operació comportarà tant l’obertura de les places, que seran com les anteriors d’ús exclusiu per a motos als matins (de 7:30 a 22 hores) i d’ús compartit per les nits (de 22 a 7:30), com la introducció de la senyalització que la vorera és d’ús exclusiu per a vianants.

Amb esta actuació, lligada a la construcció de l’Anell Ciclista i la millora de la mobilitat de vianants que està realitzant la regidoria de Mobilitat Sostenible, s’allibera de la circulació i estacionament de motos unes voreres del carrer Colom per les que diàriament circulen desenes de milers de persones (l’últim aforament realitzat el divendres 29 de juliol de 2016, en ple estiu, assenyala que per les cruïlles d’Isabel La Catòlica i Pérez Bayer paral·lels a Colón van passar este dia més de 36.000 vianants).

Divendres, carrer Xàtiva

El divendres s’activaran ja les zones que serviran per buidar de la circulació i l’estacionament les voreres de l’entorn de l’Estació del Nord i l’inici de Guillem de Castro, realitzada com l’anterior en coordinació amb la Policia Local.

En este cas, l’operació comporta la creació de 32 noves places d’estacionament de motos al carrer Bailén (32 exactament, també d’ús exclusiu per a motos diürn i compartit nocturn) i 20 en els carrers Pelayo i Convent Jerusalem (en estos casos, individuals i d’ús exclusiu per a motocicletes), i la senyalització de la impossibilitat d’aparcar en unes voreres que són la porta d’entrada a la ciutat per a totes les persones que accedeixen a ella per ferrocarril (l’últim aforament de les cruïlles de Xàtiva, realitzat el dilluns 14 de novembre del 2016, parla de més de 45.000 vianants, als quals caldria afegir les milers de persones que utilitzen la vorera per anar de l’estació de tren al metre).

Deja una respuesta

Your email address will not be published.

Previous Story

Movilidad Sostenible activará hoy todas las plazas de motos en calzada de la calle Colón y el viernes las del entorno de la Estación del Norte

Next Story

Perdón por el retraso

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop