20 de enero de 2016
1 min read

Rita Barberá: “No tinc cap intenció de deixar la política. Al contrari”

La senadora territorial del PP i exalcaldessa de València  Rita Barberá ha assegurat que malgrat que ha passat uns mesos de silenci imposat “respectuós, oportú i intel·ligent” segueix molt activa en política. “No tinc cap intenció d’anar-me’n. Al contrari”, ha assegurat.

Barberá, qui ha realitzat aquestes manifestacions en una roda de premsa per valorar la decisió del PSOE de cedir alguns dels seus senadors –un d’ells per Castelló– perquè ERC i Democràcia i Llibertat puguin tenir grup propi a la cambra alta, s’ha referit als lideratges actuals del PP valencià. En aquest sentit, preguntada per la seva visió del partit, Barberá ha comentat que “ha estat claríssima la bona gestió política i de partit” que està realitzant l’actual presidenta, Isabel Bonig, qui ha contribuït a recuperar la moral del partit. “Després dels mals resultats de les eleccions autonòmiques i municipals, el partit va sofrir un dur cop i calia aixecar de nou l’ànim dels militants, simpatitzants i votants”, ha dit.

Previous Story

Más de 4.500 alumnos podrán optar a los 107 cursos programados por la Escuela Nacional de Protección Civil

Next Story

Los derechos de los pasajeros aéreos en la infografía de momondo

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop