10 de noviembre de 2017
1 min read

València acull la II Marxa Competitiva contra la violència de Gènere

València Notícies | Redacció.- La II Marxa Competitiva contra la violència de Gènere recorrerà, el pròxim diumenge 12 de novembre, 5,5 kilòmetres dels carrers del centre de la ciutat amb l’objectiu de mostrar el suport de la societat a totes les víctimes de la violència de gènere.II Marcha Competitiva contra la violencia de Género.

Amb motiu d’este acte no competitiu, organitzat per la Fundació Esportiva Municipal, el Centre de Gestió de Trànsit ha informat del tancament del tram de l’Albereda situat entre el Pont del Real i el de l’Exposició, que es durà a terme a partir de les 6.30 hores per a procedir al muntatge de l’eixida i la meta.

A més d’esta zona, on també es celebraran diverses activitats d’animació exhibicions esportives, classes col·lectives i tallers, s’aniran tancant i obrint els carrers conforme l’itinerari de la marxa.

El recorregut començarà al passeig de l’Albereda, entre el pont de l’Exposició i el pont de les Flors a les 10.00 hores. Passarà per la Porta de la Mar, Colón, Guillem de Castro i la marginal dreta de l’antic llit del riu Túria per a tornar a l’Albereda on, d’11.00 a 13.00 hores tindran lloc les activitats esmentades.

Previous Story

Valencia acoge la Marcha Competitiva contra la violencia de Género

Next Story

Carme Forcadell sale de prisión tras pagar una fianza de 150.000 euros

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop