14 de junio de 2017
1 min read

Zenet debuta al Palau de la Música dins del cicle ‘Rock, pop…, al Palau’

El Péndulo | Redacció.- El cantant malagueny Zenet, debutarà el proper dissabte 17 de juny al Palau de la Música dins del cicle “Rock, pop…, al Palau”.Zenet.

Es tracta d’un cantant que està despertant molta expectació a València i que és definit, com un crooner de veu prodigiosa que damunt l’escenari pot guardar les formes d’un Frank Sinatra sureny i de sobte deixar el micròfon i cantar a cappella per a meravellar al públic. Presentarà el seu nou treball “Si sucede conviene”, que acaba de guanyar el premi al “Millor disc de jazz” dels Premis de la Música Independiente (MIN).

Un disc que té vocació de clàssic, amb un espectacle on es podrà escoltar ritmes com ara swing, havanera, son i la milonga. Zenet es presentarà a la Sala Iturbi amb el seu grup format pel bateria Moisés Porro, la guitarra José Taboada, el pianista Pepe Ribero, el trompeta Antonio Machado, el trombó Ove Larsson, el violí Raúl Márquez i el contrabaix Yrvis Méndez.

Previous Story

Zenet debuta en el Palau de la Música dentro del ciclo ‘Rock, pop…, al Palau’

Next Story

Movilidad Sostenible amplía la red de aparcabicis en seis barrios de la ciudad

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop