10 de mayo de 2017
1 min read

Castelló millorarà l’accessibilitat a la platja del Pinar per a avançar en una ciutat sense barreres 

170510 visita a Maset de Frater (1)L’alcaldessa, Amparo Marco, destaca en una visita a Frater el treball extraordinari que es realitza des del centre cap a les persones que tenen alguna discapacitat i necessiten ser cuidades

L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, i el regidor de Benestar Social, José Luís López, han realitzat aquest matí una visita al centre Frater i en la trobada s’han compromès amb l’equip directiu, entre ells el president, Ximo Nebot, i la directora, Rosa Gual, “a millorar l’accessibilitat cap a la platja del Pinar”.

Marco ha destacat “el treball extraordinari que es realitza en aquest centre cap a les persones que tenen una discapacitat i necessiten ser cuidats” i també ha posat de manifest que des de l’Ajuntament de Castelló “anem a seguir recolzant a Frater més enllà del que és el propi recinte, amb l’arranjament d’unes voreres i la millora de l’accessibilitat cap a la platja del Pinar, tal com ens han demanat”.

L’alcaldessa ha assenyalat la importància de garantir tant la seguretat com la accesidilidad des de les pròpies instal·lacions cap a la citada platja perquè no existisca cap dificultat en l’accés, alhora que ha recordat el compromís de l’equip de Govern municipal de fer de Castelló una ciutat cada dia més accessible per a totes les persones.

Frater va arribar a Castelló en 1962 i en aquell moment va ser la primera associació dedicada a l’atenció de persones amb discapacitat, labor que continua prestant avui dia amb el “objectiu principal de promoció de les persones per sobre de tot”, segons ha ressaltat la directora del centre, Rosa Gual.

En l’actualitat, l’Ajuntament de Castelló col·labora amb l’associació en la subvenció del projecte ‘Form’art’, una iniciativa a través de la qual les persones amb discapacitat poden capacitar-se per a realitzar una obra col·lectiva de grans dimensions que després serà instal·lada en un espai públic de la ciutat, potenciant la capacitat creativa, moltes vegades emmascarada i oculta per la gravetat de la malaltia i limitació funcional.

Previous Story

La Diputación confía en que la Generalitat rectifique y consensúe la orden que regula la organización de pruebas de montaña

Next Story

Ataque masivo de phishing que se propagó como pólvora en Gmail y Google Docs

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop