7 de septiembre de 2018
1 min read

Educació i l’Ajuntament de València col·laboren en el manteniment dels centres docents de titularitat municipal

ayuntamiento valencia

El Ple del Consell ha aprovat un conveni de col·laboració entre la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport i l’Ajuntament de València per al manteniment amb fons públics dels següents centres docents de titularitat municipal:

– Col·legi Benimaclet: 6 unitats d’Educació Infantil, 12 unitats d’Educació Primària i 2 unitats d’Educació Especial.

– Col·legi Fernando de los Ríos: 3 unitats d’Educació Infantil, 6 unitats d’Educació Primària i 1 unitat d’Educació Especial.

– Col·legi Professor Santiago Grisolía: 6 unitats d’Educació Infantil, 12 unitats d’Educació Primària i 2 unitats d’Educació Especial.

L’aportació de fons públics que farà la Generalitat per a sufragar les despeses corrents d’aquests centres ascendirà a 2.389.450 euros.

L’Ajuntament, com a titular dels centres de referència, i la Conselleria d’Educació col·laboraran en l’escolarització i el compliment de les normes d’admissió d’alumnat.

La provisió de vacants de professorat s’efectuarà pel procediment general establit per a l’accés de funcionaris de l’Ajuntament i es comunicarà a la Direcció Territorial de la Conselleria.

Així mateix, l’Ajuntament de València haurà d’impartir gratuïtament els ensenyaments objecte del conveni i farà les activitats complementàries i de serveis. Igualment, serà necessari tindre en funcionament el nombre total d’unitats escolars que figuren en el conveni.

Previous Story

TRAM d’Alacant aplica desde el próximo 10 de septiembre el horario laborable no lectivo

Next Story

El Consell extingue el ente público RTVV y la sociedad RTVV SAU

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop