10 de diciembre de 2015
1 min read

La Diputació assegura la viabilitat del Club d’Handbol Fertibèria Port de Sagunt

Firma convenio Fertiberia Puerto saguntoLa diputada de Joventut, Esport i Igualtat de la Diputació de València, Isabel García, ha signat aquest matí amb l’alcalde de Sagunt, Francesc Fernández, un conveni de col·laboració entre la institució provincial i el Club d’Handbol Fertibèria Port de Sagunt per a la temporada actual.
Amb la diputada i l’alcalde, també ha estat present el president d’aquest equip esportiu del Camp de Morvedre, Juanjo Ballester. La responsable de la Delegació d’Esport i Igualtat ha manifestat la «continuïtat en el patrocini per part de la Diputació, ja que la nostra tasca principal és ajudar els clubs que ho necessiten. La Diputació de València —ha afegit— estarà al costat dels equips que impulsen l’esport participatiu i el base».

Per la seua banda, l’alcalde de la localitat ha agraït la col·laboració i el suport institucional, «perquè dóna viabilitat al projecte esportiu del Fertibèria Port de Sagunt».

Previous Story

El Programa Local de Suport a l’Ocupació aconsegueix vora setanta contractacions i tres mil entrevistes a desocupats

Next Story

La Diputació i la Generalitat coordinen accions per a la prevenció d’incendis i la gestió forestal

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop