11 de agosto de 2018
1 min read

L’incendi de Llutxent segueix estabilitzat i es redueixen els mitjans d’extinció

Llutxent-3L’ajuntament de Llutxent ha acordat sol·licitar al Consell de Ministres que declare com a “zona afectada greument per una emergència de protecció civil” l’àrea arrasada per l’incendi

L’incendi de Llutxent continua estabilitzat, i després d’una nit “tranquil·la”, en la qual els operatius terrestres s’han dedicat a repassar les àrees, en les quals podrien produir-se rebrots de foc i les pròximes a les urbanitzacions, han començat a reduir-se els mitjans desplegats en la zona.

Així ho ha manifestat a Efe el director general d’Emergències, José María Ángel, qui ha informat que hui dos mitjans aeris, un helicòpter i un avió carregat d’aigua i retardant, sobrevolaran la zona en tasques de vigilància, mentre 12 mitjans aeris de la Generalitat Valenciana retornaran a les seues bases encara que estaran de guàrdia per a possibles actuacions d’emergència.

Per un altra banda, l’ajuntament de Llutxent ha acordat, per unanimitat dels grups municipals, sol·licitar al Consell de Ministres que declare com a “zona afectada greument per una emergència de protecció civil” l’àrea arrasada per l’incendi iniciat dilluns passat en este terme municipal.

L’acord va ser adoptat en un ple extraordinari urgent i extraordinari convocat en la nit d’ahir, i el consistori demana així mateix “ajuda i auxili a totes les administracions públiques per a poder pal·liar i reparar” la situació en la qual ha quedat la zona afectada, unes 1.210 del total de 3.270 hectàrees que ha arrasat l’incendi, que es troba ja estabilitzat.

Previous Story

El belga Batshuayi jugará cedido en el Valencia

Next Story

Joven de 350 kgs. seguirá ingresado en Hospital Manises al menos hasta lunes

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop