14 de diciembre de 2016
1 min read

Raimon assaja al Palau de la Música amb L’Orquestra de València i el Cor de la Generalitat el seu últim concert a terres valencianes

El Péndulo | Redacció.-  Raimon està assajant a la Sala Iturbi del Palau de la Música, amb l’Orquestra de València i el Cor de la Generalitat Valenciana i sota la direcció del maestro Yaron Traub, el seu últim concert a terres valencianes.

El cantautor valencià presentarà el proper dissabte un programa extraordinari que porta per títol “Raimon: Ben poc abans de les coses penúltimes”, on cantarà 25 de  les seues cançons més emblemàtiques.

ensayo-de-raimon-y-la-orquesta-de-valencia

Raimon torna d’esta manera a l’auditori valencià, després de 28 anys d’absència de la seua programació, per presentar este concert que ha despertat una gran expectació, que ha fet que s’haja esgotat l’aforament disponible i que isquen a la venda 60 entrades més amb visibilitat reduïda.

Previous Story

Raimon ensaya en el Palau de la Música con la Orquesta de Valencia y el Cor de la Generalitat su último concierto en tierras valencianas

Next Story

Aguas de Alicante realiza en los próximos meses actuaciones en La Florida, San Blas, San Gabriel y Albufereta

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop

Don't Miss