3 de noviembre de 2015
1 min read

Sagunt sol·licita la col·laboració de la Diputació per a aplicar la llei de transparència

SONY DSC

El diputat de Transparència i Govern Obert, Roberto Jaramillo, despatxa amb el regidor de la localitat Sergio Moreno

.El diputat de Transparència i Govern Obert de la Diputació de València, Roberto Jaramillo, s’ha reunit en la seu de la institució amb el regidor de Sagunt Sergio Moreno, qui ha sol·licitat la col·laboració de la institució provincial per a portar a la pràctica en el seu ajuntament la normativa vigent en matèria de transparència, tant la nacional com l’autonòmica.

Jaramillo, per la seua banda, li ha traslladat “tot el suport” de la corporació per a donar solució als problemes tècnics i formatius que puga tenir el consistori de Camp de Morvedre en aquest sentit, a més d’explicar-li que ja s’està treballant en el disseny d’un pla estratègic de transparència per a solucionar aquest tipus de manques.

SONY DSC
SONY DSC

Previous Story

Les Brigades Forestals d’Imelsa finalitzen el condicionament de dos barrancs a Aielo de Malferit

Next Story

Una bomba verde impacta sobre Espai Rambleta

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop