2 de febrero de 2018
1 min read

Trànsit informa de les afeccions a la circulació per la Volta Ciclista a la Comunitat d’este diumenge

València Notícies | Redacció.- Este diumenge té lloc la cinquena i última etapa de la 69 Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana, que arriba a la ciutat del Túria. El Centre de Gestió de Trànsit informa sobre les afeccions a la mobilitat de vehicles i vianants amb motiu d’esta competició i de la marxa solidària en bici, organitzada per l’Associació Valenciana d’Ajuda a la Paràlisi Cerebral (AVAPACE), que se celebra també este diumenge.

L’eixida de l’etapa de la Volta Ciclista es realitza fora del terme municipal de València i arriba a la ciutat des de la incorporació de la CV-30 cap a la rotonda d’avinguda del Mestre Rodrigo amb Camp de Túria. A continuació, els ciclistes continuaran per l’avinguda de les Corts Valencianes, Pius XII, Grans Vies Ferran el Catòlic i Ramon i Cajal, Sant Vicent, Xàtiva i fins a la plaça de l’Ajuntament on finalitzarà l’etapa.

Marcha solidaria.

Tot este recorregut està previst que siga de 15.40 a 15.50 hores. A més, des del Centre de Gestió de Trànsit s’informa que es tancarà el trànsit el tram de la plaça de l’Ajuntament entre Sang i Periodista Azzati a partir de les 8 hores pel muntatge de la meta. El tancament total de la plaça de l’Ajuntament es farà a partir de les 10.30 hores. El recorregut d’entrada dels ciclistes a la ciutat suposarà diferents talls a la circulació conforme al pas de la prova i tal com estime la Policia Local de València.

Marxa solidària en bici

L’Associació Valenciana d’Ajuda a la Paràlisi Cerebral (AVAPACE) ha organitzat enguany, igual que l’any passat, una marxa solidària en bici de 12 a 13 hores, que tindrà el següent itinerari: plaça de l’Ajuntament, carrer de les Barques, Pintor Sorolla, plaça d’Alfons el Magnànim, Palau de Justícia, Colón, Xàtiva, Marqués de Sotelo i plaça de l’Ajuntament de nou, amb un total de sis voltes. Per este motiu, entre les 11.40 i les 13.15 hores es faran els talls corresponents a la marxa solidària.

Previous Story

Tráfico informa de las afecciones a la circulación por la Volta Ciclista a la Comunitat este domingo

Next Story

El Ayuntamiento impulsará la Mostra de València Cinema del Mediterrani para convertirla de nuevo en un festival de referencia

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop