28 de septiembre de 2016
1 min read

Castelló acollirà dissabte una jornada solidària amb els millors jugadors de pàdel del món

enric-porcar-padelL’Ajuntament mostra satisfacció amb l’arribada de l’elit mundial d’aquest esport, que reunirà més de 1.500 persones

La implicació de l’Ajuntament de Castelló en diferents activitats de promoció de l’esport es reafirmarà aquest cap de setmana amb la celebració de l’esdeveniment ‘El millor pàdel del món a Castelló’, una cita solidària que preveu reunir més de 1.500 persones durant tota la jornada de dissabte i que compta amb el treball de l’empresa Tenis Drive.

El regidor d’Esports de Castelló, Enric Porcar, ha volgut destacar la rellevància de l’acte, que “convertirà la ciutat en l’epicentre del pàdel durant un dia, ja que els millors jugadors del món ens acompanyaran per oferir partits d’exhibició, mostres esportives úniques, xerrades i clínics per adults”. Efectivament, l’activitat més rellevant de la jornada arrencarà a les 11.30 al Club de Tenis de Castelló amb el partit d’exhibició entre els esportistes Pablo Lima, Miguel Lamperti, Juan Martín Díaz i Juan Mieres. Des de l’organització recorden que les entrades són gratuïtes però que cal reservar amb antelació perquè l’aforament de les instal·lacions és limitat.

 

Abans d’aquest esperat partit, els adults interessats poden participar en clínics de pàdel impartits per part de professionals d’aquest esport. L’activitat es durà a terme a les pistes de pàdel del Club de Golf Costa d’Azahar i anirà acompanyada d’una xerrada per a joves i xiquets. A les 13.30, i novament al CTC, se celebrarà el sorteig solidari a benefici d’Aspropace. Segons ha destacat Porcar, “la cita reuneix dos ingredients fonamentals com ho són la promoció de l’esport i la solidaritat, pilars bàsics d’aquest equip de govern”.

 

Com a últim apunt, l’organització ha previst una altra activitat per al públic infantil que reunirà més de 600 xiquets durant tota la vesprada a la plaça Major de Castelló. La proposta està oberta a xiquets d’entre 4 i 16 anys, amb inscripció gratuïta que es déu efectuar a les instal·lacions de Tenis Drive.

 

 

 

 

 

Previous Story

Castellón acogerá el sábado una cita solidaria con los mejores jugadores de pádel del mundo

Next Story

Castelló reivindica una ciutat per a totes les edats en el Dia Internacional de les Persones Majors

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop