Hui Félix Crespo (PP) no només ha donat suport públic al veto arbitrari del seu company Subdelegat del Govern a la…
Posted by Pere Fuset on Sábado, 9 de enero de 2016
“ÚLTIMA HORA:
Hui Félix Crespo (PP) no només ha donat suport públic al veto arbitrari del seu company Subdelegat del Govern a la pirotècnia valenciana de les #CampanadesVLC a pesar de comptar amb tots els avals de seguretat, Bombers i protecció civil sinó que textualment diu que a Madrid no es dispararen des de l’Ajuntament sinó “desde una placita que hay detrás”.
Amic Félix, ¡con lo que tu has sido! I ara amb l’afany de trolejar ja no respectem ni les lliçons de Barrio Sésamo.”
Hui Félix Crespo (PP) no només ha donat suport públic al veto arbitrari del seu company Subdelegat del Govern a la pirotècnia valenciana de les#CampanadesVLC pesar de comptar amb tots els avals de seguretat, Bombers i protecció civil sinó que textualment diu que a Madrid no es dispararen des de l’Ajuntament sinó “desde una placita que hay detrás”.
Amic Félix, ¡con lo que tu has sido! I ara amb l’afany de trolejar ja no respectem ni les lliçons de Barrio Sésamo.
Em feu un favoret? .Mireu este vídeo. És el final de la Cavalcada de Reis d’ ahir a Madrid amb focs artificials al terrat de l’Ajuntament. Distància a l’Ajuntament de Madrid? Zero metres? No era així com es media per a la Subdelegació del Govern?
Allà , com a tantes altres ciutats, ho autoritzaren. Té lògica. Però a València ho vetaren expressament per a la nit de Cap d’Any baix l’amenaça de visita de la Guardia Civil i sanció. La única raó, els “zero metres”.
El Subdelegat de Govern podria fer-nos un regalet de Reis i explicar quina és la diferència i si es fa servir un tipo de metre diferent a Madrid i a València. Si allà realment estaven levitant sobre l’aire o senzillament, com denunciàvem, es tracta d’un intent del PP de boicotejar les mateixes #campanadesVLC que RTVE va ignorar i que milers de valencians i visitants van secundar amb civisme i el màxim bon rotllo.
No és just que per sectarisme polític perjudiquen al sector pirotècnic valencià i al conjunt de la societat.
Si simplement volia fotre a un rival polític a la pròxima li propose que em faça petorretes. Serà igual d’infantil i afectarà molt menys a la ciutat que el seu boicot.