16 de mayo de 2016
1 min read

La Conselleria d’Economia Sostenible i FECOEMA col.laboren per aconseguir un model comercial equilibrat i consensuat a Alacant

FECOEMAEl conseller d’Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball, Rafa Climent, i el director general de Comerç i Consum, Natxo Costa, s´han reunit hui amb representants de la Federació de Comerciants i Empresaris d’Alacant, FECOEMA, i la seua presidenta, Mª Ángeles Cinos.

En aquesta trobada la Conselleria i FECOEMA han manifestat la seua disposició i total col·laboració per treballar conjuntament i aconseguir un model comercial equilibrat i de consens a la província d’Alacant.

El conseller d’Economia ha destacat la importància de reunions com aquesta “que ens permeten afermar i assentar les bases per a arribar a un acord total en matèria de comerç perquè nosaltres estem del costat del consens i no dels enfrontaments entre grans i xicotets comerciants”.

Cal recordar que l’encontre de hui forma part de les reunions que des de la Conselleria d’Economia estan duent-se a terme amb les diferents associacions comercials i sindicats d’Alacant amb la intenció d’arribar a un acord entre totes les parts implicades.

Per la seua part, representants de FECOEMA han mostrat també la seua satisfacció per la reunió amb el conseller i comparteixen la necessitat del diàleg i del consens per aconseguir un model comercial equilibrat.

Deja una respuesta

Your email address will not be published.

Previous Story

Marí a Camps: “Hem patit un capítol d’ocultisme, de mentides i de maltractament a les víctimes de l’accident de metre”

Next Story

Un total de 23 deportistas paralímpicos valencianos incluidos en la preselección para Río 2016

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop