10 de noviembre de 2015
1 min read

La directora general d’Universitat, Investigació i Ciència visita els laboratoris del Consorci Espacial Valencià i l’Agència Espacial Europea

EDU_UNIVERSIDAD_CONSORCIO_ESPACIAL

La directora general d’Universitat, Investigació i Ciència, Josefina Bueno, ha assistit a la presentació del Consorci Espacial Valencià (VSC), Agència Espacial Europea (ESA) i els laboratoris conjunts ESA-VSC.

Durant l’acte, la directora ha realitzat una visita al Laboratori Europeu d’Alta Potència en Radiofreqüència ESA-VSC i al Laboratori Europeu de Materials d’Alta Potència per a Espai ESA-VSC.

Aquesta visita s’emmarca en una primera presa de contacte per a presentar i donar a conéixer les activitats i la labor que desenvolupa el Consorci i l’Agència en relació amb la investigació científica i el desenvolupament tecnològic del sector espacial.

El Consorci Espacial Valencià està format per la Generalitat Valenciana, l’Ajuntament de València, la Universitat Politècnica de València i la Universitat de València.

Els laboratoris estan ubicats en les instal·lacions de la Universitat Politècnica de València i de la Universitat de València. Amb aquestes instal·lacions, València ha aconseguit situar-se entre les ciutats de referència de l’Agència Espacial Europea i de la I+D+i espacial mundial.

La Conselleria d’Educació destina al Consorci Espacial Valencià 160.000 euros a l’any, amb l’objectiu de col·laborar en el finançament de les activitats del laboratori espacial europeu, així com garantir el manteniment de l’entitat a través del Consorci constituït i la seua permanència a la Comunitat Valenciana com a centre de referència de l’Agència Espacial Europea.

Previous Story

La conselleria de Vivienda y el Ayuntamiento de Sagunto elaborarán un plan de intervención integral sostenible para revitalizar el entorno de Bajo Vías

Next Story

La Generalitat dotarà al nou Consell Valencià de Cooperació al Desenvolupament d’una estructura més oberta i participativa

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop