13 de diciembre de 2016
1 min read

L’Ajuntament atén la reivindicació del pares i les mares del CEIP Max Aub i inicia les obres per ampliar el pati

València Notícies | Redacció.- L’Ajuntament de València ha encetat les obres per ampliar les instal·lacions del CEIP Max Aub, tal com han reclamat des de fa molts anys les famílies de l’alumnat del centre educatiu. De fet, este projecte va ser votat majoritàriament per la ciutadania en el procés participatiu per triar les actuacions municipals que s’havien de fer enguany amb els 7 milions que va designar el Govern de la Nau com a pressupostos participatius per a inversions als barris.

“La setmana passada ens vàrem reunir amb la direcció del centre educatiu i diversos integrants de l’AMPA per informar-los d’este projecte”, ha explicat el regidor de Govern Interior, Sergi Campillo, qui ha destacat la cordialitat de la trobada, on “es va posar en valor l’inici de les obres per dignificar l’escola després de tants anys de reivindicacions”.

es-un-proyecto-elegido-por-la-ciudadania-en-los-presupuestos-participativos

Amb l’actuació municipal, que compta amb un pressupost de 59.871,72 euros, s’executarà tota la tanca perimetral de la parcel·la en què s’actua, annexa a les instal·lacions actuals del CEIP Max Aub, i s’anivellarà el terreny actual. “És un primer pas en l’adequació del pati. En funció de la disponibilitat pressupostària hi haurà més actuacions per dignificar-lo”, ha afirmat Campillo.

“Les famílies d’este centre educatiu havien proposat la utilització del solar de l’actuació per organitzar activitats d’aprenentatge i alleujar les mancances d’espai del centre, per exemple a l’hora d’acollir activitats esportives o lúdiques per a l’alumnat. Amb esta actuació donem resposta a eixes necessitats”, ha explicat Campillo.

La comunitat educativa del CEIP Max Aub ha reclamat des de l’any 2000 l’ampliació del centre al solar annex, que des de la seua expropiació ha passat de ser un hort en producció a un espai degradat utilitzat com aparcament i com abocador sense control. Ara, però, l’actuació municipal permetrà que l’alumnat del centre dispose d’un espai digne amb diverses funcions possibles, com ara l’organització de festes escolars i activitats esportives o la realització de l’activitats d’hort escolar de forma segura.

Previous Story

El Ayuntamiento atiende la reivindicación de los padres y las madres del CEIP Max Aub e inicia las obras para ampliar el patio

Next Story

Las seis juntas municipales de distrito que han estado en obras ya ofrecen todos los servicios

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop

Don't Miss

València instala un sistema de información por megafonía en Castellar-La Oliveral

Valencia Noticias | Redacción.- “El Govern de la Nau estamos

El Ayuntamiento aprueba el proyecto de rehabilitación del chalet de Aben al Abbar

Valencia Noticias | Redacción.- La concejalía de Gobierno Interior, dirigida