26 de octubre de 2020
3 mins read

L’Associació per la Coeducació y Caixa Popular firman una alianza para visibilizar el papel de la mujer

Fruto de la alianza entre l’Associació per la Coeducació y Caixa Popular se pondrá en marcha la iniciativa “Dona i…”, una propuesta que nace con el objetivo de reivindicar las aportaciones de las mujeres a lo largo de la historia.

En concreto, consistirá en una serie de seminarios web en los que seis mujeres relevantes de la cultura valenciana hablarán sobre la igualdad dentro de su disciplina laboral.

Ana López Navajas, profesora de lengua y literatura, doctora e investigadora de la Universidad de Valencia, será la encargada de inaugurar el ciclo con la conferencia en línea “¿Qué es lo que sabemos sobre el arte? ¿Es el arte lo que nos han enseñado?”, que tendrá lugar el martes 27 de octubre a las 18.30h.

Ana Noguera Montagut, Teresa Saurí Rodrigo, Victoria Masó Reig, Pilar Rius Fortea i Áurea Ortíz Villeta serán también protagonistas “Dona i…” literatura, deporte, periodismo, música y cine y series, respectivamente.

“Se trata de una propuesta dirigida al público en general en la que el objetivo es conocer las aportaciones históricas y culturales de las mujeres, las causas de por qué se han escondido sus conocimientos y sus trayectorias, es un hecho que debemos a toda la sociedad”, ha verbalizado Paqui Méndez, presidenta de la Associació per la Coeducació.

La propuesta recoge las experiencias, la trayectoria profesional y vital de una serie de mujeres que son ejemplo de lucha por la igualdad, cada una en su ámbito profesional, y se enmarca en el proyecto “Caixa Popular Dona”.

“Esta colaboración refleja la vocación social y responsable de la entidad para promover la igualdad poniendo en valor y visibilizando el papel de la mujer. La educación en igualdad es una de las líneas de “Caixa Popular Dona” para sensibilizar a la sociedad y fomentar la educación en igualdad de derechos y oportunidades entre mujeres y hombres, ha afirmado Mar Mestre, directora de Comunicación y Experiencia de Clientes y responsable del proyecto en la entidad financiera.

L’Associació per la Coeducació i Caixa Popular signen una aliança per a visibilitzar el paper de la dona

Fruit de l’aliança entre l’Associació per la Coeducació i Caixa Popular es posarà en marxa la iniciativa “Dona i…”, una proposta que naix amb l’objectiu de reivindicar les aportacions de les dones al llarg de la història.

En concret, consistirà en una sèrie de seminaris web en què sis dones rellevants de la cultura valenciana parlaran sobre la igualtat dins de la seua disciplina laboral.

Ana López Navajas, professora de llengua i literatura, doctora i investigadora de la Universitat de València, serà l’encarregada d’inaugurar el cicle amb la conferència en línia “Què és el que sabem sobre l’art? És l’art el que ens han ensenyat?”, que tindrà lloc el dimarts 27 d’octubre a les 18.30h.

Ana Noguera Montagut, Teresa Saurí Rodrigo, Victoria Masó Reig, Pilar Rius Fortea i Áurea Ortíz Villeta seran també protagonistes de “Dona i…” literatura, esport, periodisme, música i cinema i sèries, respectivament.

“Es tracta d’una proposta dirigida al públic en general en què l’objectiu és conéixer les aportacions històriques i culturals de les dones, les causes de per què s’han amagat els seus coneixements i les seues trajectòries, és un fet que devem a tota la societat”, ha verbalitzat Paqui Méndez, presidenta de l’Associació per la Coeducació.

La proposta arreplega les experiències, la trajectòria professional i vital d’una sèrie de dones que són exemple de lluita per la igualtat, cadascuna en el seu àmbit professional, i s’emmarca en el projecte “Caixa Popular Dona”.

“Aquesta col·laboració reflecteix la vocació social i responsable de l’entitat per a promoure la igualtat posant en valor i visibilitzant el paper de la dona. L’educació en igualtat és una de les línies de “Caixa Popular Dona” per a sensibilitzar la societat i fomentar l’educació en igualtat de drets i oportunitats entre dones i homes, ha afirmat Mar Mestre, directora de Comunicació i Experiència de Clients i responsable del projecte en l’entitat financera.

Previous Story

Pilar Bernabé, ha recibido a la plantilla del equipo de rugby “Les Abelles”, que ayer ascendió a la máxima división de este deporte.

Next Story

CECOPAL se reúne para adaptar a la situación de València al decreto de declaración del nuevo estado de alarma

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop