28 de noviembre de 2015
1 min read

El PP paga a la bestreta el lloguer de l’Hemisfèric de València per a l’acte de Rajoy de dissabte

PP-Mariano-PParaLaLibertad-Valencia-ACN_ARAIMA20151003_0206_61El Partit Popular de la Comunitat Valenciana (PPCV) ha pagat a la bestreta el lloguer de l’Hemifèric on el dissabte el president del partit i del govern espanyol, Mariano Rajoy, presentarà el seu programa electoral per a les eleccions generals del 20 de desembre. Així ho han confirmat a Efe fonts de la Generalitat i del PPCV, les quals han precisat que avui mateix s’ha procedit al pagament dels 4.000 euros més IVA que costa el lloguer d’aquest edifici, situat a la Ciutat de les Arts i de les Ciències.

Des del PPCV han assenyalat que quan es va tancar el lloc per realitzar l’acte, ja se’ls va advertir que el lloguer havia de pagar-se a la bestreta, pagament que han abonat avui. Fonts de la Generalitat han explicat que el pagament a la bestreta s’exigeix a tothom.

Aquesta informació es fa pública poc després de conèixer-se que  el PP manté un deute de més de 580.000 euros amb Fira València pel congrés del partit de 2008, en el qual Mariano Rajoy va ser proclamat president de la formació.

Previous Story

Loriguilla sol·licita el desdoblament de la CV-374

Next Story

Compromís i Podem volen exportar el pacte de govern del País Valencià al Congrés dels Diputats

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop