Ivan Martí: “L’Objectiu de la Diputació és implantar l’administració electrònica en tots els ens locals de les comarques de València”
València Notícies | Redacción.- La Diputació de València treballa per aconseguir la implantació de l’administració electrònica en tots els ens locals de les comarques de València. Així ho ha explicat el diputat
