Els regidors Giuseppe Grezzi i Sandra Gómez, en companyia d’altres membres de l’equip de govern, han participat en els actes commemoratius del Dia Mundial en Memòria de les Víctimes de Trànsit, organitzat per STOP Accidents. En referència a esta data, el balcó de l’Ajuntament va lluir els passats dijous i divendres una pancarta dedicada a esta jornada i a la condemna de la violència viària.
«Mostrem el nostre suport entusiasta a la celebració del Dia Mundial en Memòria de les Víctimes de Trànsit perquè València té el ferm i decidit compromís de ser emblema de ciutat segura i amable. Per això, per primera vegada, la nostra ciutat té un Pla de Seguretat Viària i una estratègia integral per a aconseguir reduir dràsticament els accidents greus i molt greus i l’objectiu de Zero Morts», ha assegurat el regidor de Mobilitat Sostenible, Giuseppe Grezzi.
Dia Mundial en Memòria de les Víctimes de Trànsit