22 de octubre de 2015
1 min read

Rajoy rebrà Ximo Puig a la Moncloa el 2 de novembre

VALENCIA PUIG (2)Fonts de la Generalitat Valenciana han informat que Rajoy rebrà Ximo Puig el 2 de novembre.
El president del govern espanyol, Mariano Rajoy, rebrà el president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, a la Moncloa el 2 de novembre. Així ho han confirmat a l’agència Efe fonts de la Generalitat, que han detallat que la trobada, confirmada a través d’una trucada telefònica al Palau, tindrà lloc a les cinc de la tarda el primer dilluns de novembre.

Aquesta reunió serà la primera que mantindran tots dos dirigents en l’actual legislatura autonòmica i es produirà més de quatre mesos després de la presa de possessió de Puig com a president de la Generalitat, que va tenir lloc el 28 de juny.

Des de llavors, la Generalitat ha reiterat la necessitat que el seu president fos rebut per Rajoy per parlar de les qüestions més rellevants per al País Valencià, especialment la falta de finançament per part de l’Estat.

Ximo Puig va anunciar aquest mes que si Rajoy no el rebia abans que s’acabés l’octubre per dialogar precisament sobre el finançament autonòmic, la Generalitat aniria als tribunals.

Previous Story

El Palau de les Arts de València torna a lluir el trencadís

Next Story

Desarticulada una red que introducía drogas en la cárcel de Picassent

Latest from Blog

La mejor tarifa de fibra y móvil de 2021

El mercado de las operadoras de telefonía en España es muy amplio, y por ello, escoger las mejores tarifas de fibra y móvil puede ser complicado. En concreto, en nuestro país existen
Go toTop